M3baann Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 var ute å kjørte i går. stod å prata med en i par min, mens bilen stod på tomgang. da jeg skulle kjøre igjen virket plutselig ikke turtelleren, tankmåleren, temp. måleren, varmeapperatet og idikatorene for håndbrekket og oil service. når jeg starter bilen starter turtelleren og vifteapperat å fungere i et par sek. før det slår ut igjen.... trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ta en titt på sikring 8 og 12. Hadde lignende problem som deg på min gamle e30. Da var det sikring av gamle typen med åpen hus der du ser om sikringen hadde røket. De så hele og pene ut. Men Voltmeteren fortalte meg noe annet når bilen hadde blitt brukt i noen timer. Hadde ikke strøm igjennom sikringen lenger selv om den så like hel og pen ut. Kan være litt sleip feil å finne. Har også vert borti at Kretskortet under sikringene hvor det er "tinnet" over et bredt parti har "brent" og ikke lenger har kontakt til diverse sikringer Bare en forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3baann Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 ok takker for det... jeg får ta en titt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå