M3 Yngve Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Noen som kan kjenne denne fyren som kjøpte mitt D2 coilovers kitt til E46? Mener han kom fra Kristiansand området, husker dessverre ikke noe hva han het osv, men tror han jobber på nordsjøen. Her er linken til det jeg solgte. viewtopic.php?f=14&t=98125 Takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Faen, sitter å ser på gamle ting. Og her har jeg blitt svindla for et org M3 E46 speedo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 hva er formålet? har du sendt deler og ikke fått penger?? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 hva er formålet? har du sendt deler og ikke fått penger?? =P Han skulle låne et E46 M3 speedo og prøve det. Så hørte jeg ikke noe, mista tlf med nr og navn. Så ringte han og hadde funnet det og kom på det hadde han ikke gjort opp. Så virka så ser at jeg ikke lagra det nr på den nye tlf. Og nå flere år etter, har jeg ikke hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå