Gjest Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Er Haltech platinum sport 2000 et bra datasprut?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Det er nok et bra sprut, men det er ikke bedre enn den som bruker det... Det er mangen sprut å velge mellom, de aller fleste gjør en bra jobb så det handler mere om supporten som følger med sprutet.
T. Thøgersen Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Det med support var veldig viktig for min del når jeg kjøpte sprut. Dessverre så fikk jeg aldri "hjelp" fra forhandleren jeg kjøpte det av, har vel sikkert sendt 6-7 mail uten å få svar, og det å få tak i han på tlf ga jeg opp etter det tiende forsøket. Måtte da prøve/feile, og forhøre meg med andre. Litt kjedelig og tungvint, men fant heldigvis ut av det etterhvert. Dette var da ett Autronic. Men i prinsipp, velg sprut etter de funksjoner du trenger, og tilgjengelighet på support. Det er mitt tips.
Kimmit Racing Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 er man førstegangstrimmer og vil gjøre det meste selv så ville jeg ha kjøpt ett MS..der er det utrolig mye support og matnyttig og finne på sidene deres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå