Chris_ Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Bare minner om at det som kjøres nå (02:30), er Pro AM, de som skal prøve å komme seg opp til de store gutta neste år Kjøring med Fredric Aasbø, og de andre gutta, begynner 03:30 Verdt å få med seg!! Tro meg
Peer Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Fungerer greit her igrunn, med tanke på at jeg sitter på 3g og har ett par xer oppe samtidig.. Moro å følge med
Just-turbodiesel Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 satan som han i hvit rx-8 med bodykit kjører, håhåh! er vel ikke mulig å gjøre det bedre.. deane heter han
Peer Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Tapte Fredrik for den kræsjen eller? Sier ihvertfall at Charles vant den runda.
Chris_ Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Fredrik kræsja Det er flere dager siden... Men dette gikk desverre ikke helt veien for han nå heller Pushet det litt for hardt, og kom borti bilen foran. Og da hadde han ikke sjangs til å gjøre det bra igjen på andre runde.. Utrolig synd!
Ivanrogov Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Så han krasja i bilen foran for flere dager siden?
Just-turbodiesel Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 amerikanerne gjør det bra, monster-sponsa mustangen f.eks. litt penger i omløp i det budsjettet:P
Chris_ Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Så han krasja i bilen foran for flere dager siden? Nei, det var veggen for flere dager siden.. Men med tanke på at du skrev det klokken 3, så hadde ikke FD serien begynt enda, så du kunne ikke ha skrevet det til det siste runet hans Det som var poenget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå