SST Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Da har jeg fått meg en svenskreg. 325iX på tunet. Denne må bort, da den ikke kan stå her i vinter, og har ikke mulighet å lagre den inne. Den har gåen toppakning, og mulig sprekt topp. Bilen er rød (falmet) men med sort sportsskinn i ganske grei stand. En runde med rens og litt farge, så blir nok stolene ganske strøkne. Skal prøve å få tatt et bilde av interiøret i morgen. Kom med bud!
SST Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 På Geilo. Langt opp i Hallingdal, om du vet hvor det er...?
Gjest Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 ohyes; p hehe hva hadde du tenkt deg for bilen ? Er 4hjulstrekken i orden ? Mye hadde du tenkt deg å få igjen for den ?
SST Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 For å si det sånn, så kjenner jeg ikke bilen i det hele tatt. Var en kompis som "havarerte" denne på vei hjem til Sverige, og hadde bare tiden og veien for å si det sånn. Dermed ble jeg eier av bilen, da jeg måtte hente den på bilhenger osv. MEN i følge tidligere eier så trekker den på alle fire. I følge km.teller så har ikke bilen gått mer enn 185.000 km, men dette må jo taes med en klype salt. Men om man ser på interiøret slitasjemessig, så er det ikke umulig at km. stemmer. Ang. pris så har jeg ingen aning. Jeg tenkte ta utgangspunkt i prisen på et sportsskinn-interiør til E30, og ta det derfra. Bilen har forøvrig også M-Tech ratt.....
SST Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Kan evnt. byttes i 5x120 BBS- felger. Da helst Style 5......
SST Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Interiørbilder: (Beklager dårlig bildekvalitet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå