SST Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Har et helt nytt 25 mm. M-tech/M5 fremre krengestag liggende. Dette passer E34 med M50 motor. Nypris hos GS er kr. 1650,-. Bud mottas.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Hoppsann..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Ingen som vil jazze opp kjøreegenskapene på sin E34? Dette staget sammen med M5-stag bak gir veeeesentlig bedre kjøreegenskaper på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Selges for kr. 500,-. Dette er hva brukte stag ligger på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 hvor i landet holder du til??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Jeg bor på Geilo. Selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 pris på frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Neimen ikke helt sikker på fraktpris. Er jo litt ukurrant størrelse på et slikt stag. Men dette kan jeg finne ut av på mandag. Kan leveres i området Drammen/Hønefoss/Kongsberg til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 kan evt møte deg ved drammen til uka hvis fraktprisen er kjip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Jeg bor på Geilo. Selv? Åndalsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 kan evt møte deg ved drammen til uka hvis fraktprisen er kjip Ryker hvertfall på et par hundrelapper, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå