Berndtsson Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Måtte rydde litt i garasjen, og siden jeg har solgt E30'n selger jeg derfor delene jeg har liggende. Kom med bud Kunne vært interessant å selge alt samlet også Bensinpumpe (nesten ny) Servopumpe - SOLGT Toppdeksler bunnpanne- 1stk solgt Slavesylinder Apex 40mm senk med TUV papirer Fjørbein Bremseklosser Vannpumpe (Den tidlige typen) Strammehjul (nytt) Mye rart! (se bilder) Hjerne dynamo Styling bakfanger. - SOLGT Sideskjørt. Passer på E30, men tror det kanskje orginalt er til E36. Styresnekke- SOLGT Viskosevifter- SOLGT Plate til å ha mellom lyktene på pre facelift. Bilen ligner da litt mer på facelift. - SOLGT Coiler Pluggledninger Div slanger 240 girkasse i meget bra stand (Shortshift) - shortshift er SOLGT utenom Luftmengdemåler 3stk M20B20 motorer. Har kun brukt den ene. Ny toppakning, men det kommer fremdeles litt olje i vannet. Så vil tro toppen har vridd seg litt. Gikk meget bra da jeg brukte den. Denne sitter det girkasse på, 240 kasse. Montert Shortshift. De to andre egner seg vel best til delemotorer da jeg ikke vet tilstanden på de.
Berndtsson Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Har du framskjermer? Nei, dessverre..
Berndtsson Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 xzyrex: litt usikker på dynamoen. Må neten se litt bedre på den, siden den står på en an delemotorene. Frankkkk: Har dessverre ikke det. Men vet at halbakken på forumet har to sett, du kan jo høre om han vil selge CV-Erik: Nei, dessverre.
hebbe-e30 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har du baklykte til 4 dørs?? tror eg har det liggene:) interesse så skal eg finne di framm:) ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå