sufii Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Blinklys fungerer ikke på bilen min. Disse var koblet opp til fjernstyring av sentrallåsen. Og en dag jeg låste opp bilen ville ikke disse fungere lenger. Nå fungerer ikke blinlysene når jeg kjører og hjeller ikke varsellysene. Har sjekket alle sikringene i sikringsboksen og alt ser til å være normalt. Ingen sikringer som har gått. Hva kan være problemet?
sufii Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 byttet relee, men fungerer fremdeles ikke :S. Skjønner ingenting.
stianly Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 blinklys olje? neida... jordingsfeil?.. kan jo prøve å koble at blinklyusa fra fjernstyringa da.. kan være det som er årsaken
sufii Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Ja, koble som det egentlig skal være orginalt tenkte du på? Det har jeg ikke prøvd på.
sufii Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Koblet ut blinklyset fra varsellyset og koblet på vanlig måte, men hjalp ikke. Fant ut at sikringen var gåen, byttet den, men den nye røk den også. Når jeg satt på blink lys, klikket releet fullstendig, men prøvde det et annet og var samme klikkingen. Når releet ikke klikket, gikk sikringen til helvette.
sufii Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 noen som har en oversikt over hvordan ledningsnettet til blinklyset skal være?
sufii Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Virkelig ingen som vet hvordan ledningene til blinklysene foran skal være i motorrommet?
haybimmsen Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 da kan du vell fortelle hva som var gale da? åsså vilken av releene er det som er til blinklysen:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå