ThErEx Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Har vert litt uheldig med bilen samt at det har vert innbrud i den så gir opp og fixe den. Selger den da som delebil. Selges helst som hel delebil. Motoren går veldig pent. Girkassa funker perfekt og for og bakstilling er knall. Har bytte endeledd og stab stagg her for ikke lenge siden. Sitter splitter nytt senkesett på bilen. Følger med TüV papirer så det er bare og kasta over på annen bil og godkjenne. Felgene er ikke kantkjørte og er kun noen uker gammle. Dette er kvalitets felger og ikke no billig greier. Koster 2000kr felgen nye. Sitter så og si nye nankang dekk på disse som er meget behagelige og kjøre med. Har også et stet 16" felger til den med 2 slitte dekk og 2 bra dekk.+et sett med 17" med BCT S800. Disse sitter veldig godt på tørr asfalt og var ment og brukes på bane. De er nesten ikke brukt. Er kun kjørt med 1 uke av en eldre dame som syntes de bråket litt mye. 17" 16" Bilen: Har muligens en hel frontfanger og sende med også.. Ser helst at alt selges sammen. Men for all del kom med bud hvis det er noe du trenger. Sammen gjelder alt sammen. Kom med bud på det.. Skal bort fort grunnet kjøp av ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 500kr for senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Senkesettet gidder jeg ikke skru av for 500kr. Skulle se om jeg fikk rettet ut fronten slik at det gikk og kjøre den og da ville den ikke starte. Jeg hører ikke bensinpumpen så er mulighet for at den er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Hei, jeg har eid denne bilen i vinter. Startet uansett selvom det var 27- grader ute. Men hadde du giddi å betalt resten av årsavgifta eller ? har en regning her på 250kr til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå