Toralfen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 ønsker å kjøpe svart gulv trekk til men 2 dørs e-30. noen som har til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 ingen som har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 kom igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 greit! da får jeg heller bare lakkere det jeg har da.. ingen som har gjort dette før meg? tenkte å bruke vinyl lakk eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pøls Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Har et helt nytt gulvteppe i svart ,aldri brukt. Selges for 2500kr. Er i Trondheim, må hentes da jeg ikke gidder og sende i post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 jeg har lakka både gulvteppe og taktrekk, det funker fint det =) brukte vanelig svart matt biltema lakk eneste jeg er litt skeptisk på er solskermer, ossen det er og lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 har nå kjøpt inn vinyl spray på boks fra torshov. betalte 250 kr for 2 bokser. vinyl lakk er jo bedre å bruke for den binder seg bedre med stoff å er mer elastisk når det har tørket. så lurte litt på å lage en liten tråd/gude hvordan det ble til helgen:) solskjermene mine er faktisk svarte:D tok de fra en dele bil som hadde det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 lag en tråd=) hørtes ikke dumt ut =) ok, vurderer å ta sjangsen på å bare lakke solskjermene mine, de er jo billig på hoggæ'rn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 ble meget bra å lakkere det ja. ser originalt ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå