dav-a Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hallo. Dette er dekkene jeg fikk med min 316 E46, det er helårs dekk som var nye på 4 skikkelig flotte bmw felger. De er originale bmw felger. Trur størrelsen er 16", men er ikke sikker. Detalj info kommer ved interesse. Nokian(hakka?) som er nye. Felgene er strøkene og jeg har ikke sett maken til en skramme. Hjulene er rette og pene, balansert og i tipp topp. Jeg ønsker å bytte 50/50 eller få et ok BUD, ikke skambud. Send meg pm så kan jeg gi deg fler bilder og info om dekk. Dekkene er påmontert bilen, men blir skiftet ut straks ved interesse Jeg bor i Vestfold, Tønsberg. MVH David Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 ER det mulig å bare få kjøpt felgene. de passer vel også på 46 touring?? 02 mod?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 de skal passe på touring mener jeg kom med bud på pm Ikke noe skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Ikke noe bud? selges fordi jeg har et piggdekk sett ekstra og selger disse for å få tak i noen tøffe sommer felger/hjul Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Bud på 2,9 om ingen byr over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 SOLGT! Gikk for 2900kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå