Gurken Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Noen som har erfaring med dette på casterstagene.. Hvordag er dette kontra org..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 jeg har powerflex foringer både på bærearmene, casterstagene og stabbstagene på min e39, bærearmsforingere måtte tilpasses litt på utsiden for og få det på bil igjen men foringene passer fint på org stag, knirker litt med meg på stabbstagene når jeg har veldig liten fart og svinger men funker fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 har alltid likt powerflex, men ble imponert og GS-P kasterstagsforingene.. seps siden de er lagd så du får et lite press på dem, i motsetning til powerflex.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 er jo press på powerflex foringene og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 ikke noe å snakke om på de jeg har vært borti til casterstag.. dette fordi akslingen er like lang somm foringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 var ikke det på foringene som jeg kjøpte, kava som f*** for og få på plass casterstaga etterpå men med bryrespett og litt så ble de bra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Har testet Powerflex foringer og sysnes disse ikke helt stod til forventningene, byttet deror til GS sine og disse er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå