Larswilliam Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 som topic sier, lekker som ei sil tvert jeg slukker motoren, hva er galt? vannet renner fra motoren
Bimmer327tic Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Hadde samme problemet på en 320 jeg hadde en gang i tiden. Kom ut noen dråper med kjøleveske når den sto på tomgang, men så fort jeg stoppet den randt det ut. Da var det vannpumpa som var gåen. Enkleste måten og finne det ut på er vel og legge seg under bilen og se hvor det kommer fra så du er sikker.
Kristian H. Foss Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Kommer sikkert fra sladrehullet i vannpumpa. Innvendig lekkasje.
Larswilliam Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Hadde same shit på e30'n, da var det pakninga til vannpumpa som var gåen:) Lekker det fra frempå blokka omtrent, bak vifte? jepp! drypper fra framkant på blokka, tempen holder seg greit når jeg kjører, så tviler på at vannpumpa har kvelda. var dette fort gjort å bytte?
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 selv om tempen holder seg inntil vannet blir borte kan vannpumpa være deff fordet.. er ett lager som kan gå istykke rinni der + en pakning og da renner vannet ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå