Martinsen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har ett lite problem: Bremslysene funker ikke, pærene er hele og jeg har skjekket med voltmeter på bremsebryteren, så den funker som den skal. rekner nesten med at det kan være en jordingsfeil/brudd på en ledning, men hvor kan evnt. jordings feilen være? er ikke noe bak atme lyktene:s Så vis noen har hatt ett lignende problem og funnet/vet av en løsning så kauk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har du målt spenning frem til lyktene da? Hvis det er lik 0V så er det jo klart et ledningsbrudd et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Har du målt spenning frem til lyktene da?Hvis det er lik 0V så er det jo klart et ledningsbrudd et sted haha, det tenkte jeg ikke på en gang:P må vel gå å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 var 0 der gitt Må vel begynne å lete etter ledningsbrudd da, ligger disse ledningene langs med venstre dørk og fram ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ja, det gjør de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Sjekk om det er dårlig kontakt i bremselysbryteren på pedalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Sjekk om det er dårlig kontakt i bremselysbryteren på pedalen! Har skjekket det, og den funker fint. har i tillegg prøvd en helt ny bryter, men til ingen nytte. Å leite etter ledningsbrudd var vanskeligere en man skulle tru:P er iallefall ikke noe brudd ifra baksete og bakover. resten framover ligger jo under sete osv:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Sjekket over sikringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 ja, 2 ganger. men på baklysene(kjørelysene) skal de lyse på 2 forskjellige plasser? på høyrebaklys lyser det helt til høyre og på venstrebaklys lyser det i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Mm, skal lyse i den midtre og den ytterste lampa ved kjørelys. Innerste lampe er bremselys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 ok, får vel se om jeg finner noe feil imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Da har jeg funnet problemet! det var selve pæreholderne, det var "selvmekk" av forige eier rekner jeg med, så må ha nye baklykter:) Har iallefall 1 bremselys nå Og takk for hjelpen Glennski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Godt det ordnet seg Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå