Swooper Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Linker bare til annonsen på min på autodb.. Bare å ta kontakt ang spørsmål rundt bilen. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1282595125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panz0r Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hvor i landet står denne? Og pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Står vest-agder i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Jepp, bilen står i vest-agder. Et par mil utenfor Kristiansand Ang prisantydning har jeg ikke tenkt noe veldig på hvor mye jeg ønsker. Bud, men ikke lavere enn 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Noen interisserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Du er vel ikke interrisert i og bytte bilen i andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Hva tenker du på i tilfelle? Vil jo helst ha penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 lego og smuler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hehe, ja for all del.. Lego var det jeg hadde lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swooper Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Opp !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå