narcatis Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hei, har ein 325ix som fjusker fra 5000rpm og oppover til 6500rpm. Og motoren har jo orginalt 171hester og går like dårlikt som om det bare var 100hester. Motoren går på alle sylindere. Er nye plugger, pluggkabler, coil, osv Nåken som har vert borti nåke lignende? og veit kva det kan ver?
bmwx1xdrive23d Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Har litt samme problemet på min ix. Drar dårlig fra 4500-5000 og opp. Men min går veldig surt på tomgang og.føler jeg har prøvd det meste snart menn... eneste jeg ikke har prøvd er bensinregulatoren.
narcatis Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Har litt samme problemet på min ix. Drar dårlig fra 4500-5000 og opp. Men min går veldig surt på tomgang og.føler jeg har prøvd det meste snart menn... eneste jeg ikke har prøvd er bensinregulatoren. Er skifta bensinregulator på min. mål bensintrykket ditt:p, så sleppe du og skifta den uten grunn. men ka har du gjort for og prøvd og fiksa probleme då? Har du skifta dei 2 følerane på girkassa? har høyrt rykte om at eine føleren som leser av svinghjule kan ver årsaken.
bmwx1xdrive23d Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 nei, har ikke skiftet de. Har skiftet, plugger, kabler, rotor, fordeler, styreenhet, lmm, coil...Det jeg kan komme på i farta. hva gjør de følerene på girkassa egentlig? Hva gjør føleren på hjulet forran på motoren?
narcatis Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 nei, har ikke skiftet de. Har skiftet, plugger, kabler, rotor, fordeler, styreenhet, lmm, coil...Det jeg kan komme på i farta. hva gjør de følerene på girkassa egentlig? Hva gjør føleren på hjulet forran på motoren? Nett ka dei forskjellige følerane gjere på nett den motoren e eg ikkje sikker på. men ein føler kan ver turtall signal, og den eine på girkassa er ein slags øvre døpunkts føler som forteller motor når den er på topp på ein sylinder, og viss den gir feil signal til styre enheten så vil den gå merkli. Nåken motora går ikkje i det heile viss den føleren vise feil eller er defekt. Eg kan gi beskjed om eg får det til med og skifte di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå