Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Ang. biltema angel eyes, eg må bytte dei eg kjøpte på ebay for lenge siden og lurte på og kjøpe fra biltema no, men det står ikkje at det er ccfl ringer men hvitt led lys, e da likevell ccfl?

• 1 month later...
Skrevet
Min erfaring er at kvaliteten suger!

De ser bra ut det gjør de, men har bytta mine 7-8 ganger.

først røk høyre ring, så venstre, så venstre igjen og så høyre inverter osv.

fikk det igjen nye fra biltema på garanti, men er et h**** å bytte de.

Hørtes kjent ut :P er vell en grund til at de er på vei ut

Skrevet
Jeg er også veldig fornøyd med mine, har hatt de i over to år. Jeg måtte bytte inverter en gang, men fikk selvfølgelig ny hos Biltema uten problem.

Ringene som selges hos GS, eBay etc. er nøyaktig de samme.

De er ikke det samme nei ;) Stoooor forskjell

Skrevet

skjønner ikke det kan være stooooor forskjell når S.Arnesen har 3 tema ringer og 1 fra umnitza i sin E46. og jeg har 4 ringer og en ballast fra tema, og en ballast fra GS i min bil. alle deler og kontakter er helt lik og passer om hverandre.

ene ballasten min røk etter 3 år. biltema hae i byen hadde ikke ny ballast på lager. så ringte GS og fikk en i i posten fra de. plugga den i biltema settet og det ble lys igjen.

Skrevet
skjønner ikke det kan være stooooor forskjell når S.Arnesen har 3 tema ringer og 1 fra umnitza i sin E46. og jeg har 4 ringer og en ballast fra tema, og en ballast fra GS i min bil. alle deler og kontakter er helt lik og passer om hverandre.

ene ballasten min røk etter 3 år. biltema hae i byen hadde ikke ny ballast på lager. så ringte GS og fikk en i i posten fra de. plugga den i biltema settet og det ble lys igjen.

Mye mulig men de jeg har merka jeg stor forskjell på. Kan fikse bilde med biltema vs ebay jeg vis du vil ;) og ja veit ballastene er like... Prøvde temaringer på ebayballast... Det funka dårlig :P

Skrevet

ok. ebay sett har jeg aldrig vært borti. bare umnitza gs og tema. er muligens mye større utvalg og forskjellige sett på ebay i både led ccfl og slikt,

vet ringene kan være skjøre da. om man bender mye på ringen så kan lysrøret inni plast ringen knuse. det gjelder både gs umnitza og tema.

Skrevet
ok. ebay sett har jeg aldrig vært borti. bare umnitza gs og tema. er muligens mye større utvalg og forskjellige sett på ebay i både led ccfl og slikt,

vet ringene kan være skjøre da. om man bender mye på ringen så kan lysrøret inni plast ringen knuse. det gjelder både gs umnitza og tema.

Det tror jeg gjelder alt som har med ccfl og gjøre.. Uansett kvalitet... Er jo et tynt glassrør så

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...