Gå til innhold

SOLGT!! Bytte min Civic VTi i en E36/E46 4 dørs eller stv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ikke får utnyttet potensiale i min VTi tilstrekkelig (banekjøringer i helgene etc..) ,så vurderer

jeg å bytte den i en mer Familievenlig bil som passer bedere til å kjøre unger på Treninger og på Hytta sommer og vinter.

Kjører og er med i et team som tar de meste av de helgene jeg har fri og da vi skal leie biler på Nurburgring i år og ha med Race cars dit neste år, så får jeg heller ikke brukt/testa Hondaen der.

Hondaen har det meste man kan putte på den av tuning deler for å få en morrsom bil på bane og veg

og tidligere eier har tatt hellakkering og kosta på den nesten 100.000.- den tiden han har hatt den.

Motor er NY overhalt med Høykomp stempler etc..

Sitter Cobra Coilovere som er TUV merka.

Masse stag under og unibolt/Power flex.

Grom eksos

Ny (Større) Radiator er på vei.

Skinn/Alcantara Interiør

Olje temp/trykk

Sparco Ratt

Sota vinduer rundt hele

Zennon Lamper

Carbon: Panser/Speil/Vinge/Sjermer/Innsug/Radiator kjøler,(muligens bakluke)

Rota GT3 felger med nye Toyo T1R i 205 og 225 bak.

EBC Skiver og klosser og lakkerte kalippere

Short Shift

Catch tank

Skunk Camber justering forran og bak

AST Stabbstag holder/forsterker, med Integra stag.

Org panser følger med og luft filter boksen.

Motoren har så vidt runda 2000km etter overhalling og det er AGIP Racing oil på den nå.

Førerstolen er litt slitt på ryggen,har nytt dekksel i bagasjen, da det gamle er sprekt,det er hull i hatt hylla ellers er det ikke noe å utsette på den.

Skal fjerne noen klistremerker og shine den litt til helgen.

Den er EU Godkjent i Juni 2010!!

Denne lå til salgs til 119.000.- da jeg bytta den inn i min forrige bil (Subaru Forester Turbo), men kan ta billigere bil i innbytte + mellomlegg.

Skrevet
Du må legge ut bilde...

Ikke at jeg skal kjøpe den altså, men det hjelper alltid på med bilder :)

I tillegg skjønner jeg jo at du bytter vekk en honda og ønsker en BMW ;)

Er litt ute av "legge inn bilder" trening, men jeg fikk det til nå :)

Har og har hatt et parr BMW,r og trives med det, men hadde det ikke vært for at jeg

trenger en familievennelig bil, så hadde jeg beholdt Hondaen som har en sinnsyk bra motor

og det er funn når VTEC,n slår inn og den stopper ikke før 8.400 o/min.

Billig i drift og trives på bane både på vått og tørt.

Har en M3 som skal få skilter neste sommer, så trenger da ikke 2 Banebiler neste år uansett :wink:

Skrevet
Da jeg ikke får utnyttet potensiale i min VTi tilstrekkelig (banekjøringer i helgene etc..) ,så vurderer

jeg å bytte den i en mer Familievenlig bil som passer bedere til å kjøre unger på Treninger og på Hytta sommer og vinter.

Kjører og er med i et team som tar de meste av de helgene jeg har fri og da vi skal leie biler på Nurburgring i år og ha med Race cars dit neste år, så får jeg heller ikke brukt/testa Hondaen der.

Hondaen har det meste man kan putte på den av tuning deler for å få en morrsom bil på bane og veg

og tidligere eier har tatt hellakkering og kosta på den nesten 100.000.- den tiden han har hatt den.

Motor er NY overhalt med Høykomp stempler etc..

Sitter Cobra Coilovere som er TUV merka.

Masse stag under og unibolt/Power flex.

Grom eksos

Skinn/Alcantara Interiør

Olje temp/trykk

Sparco Ratt

Sota vinduer rundt hele

Zennon Lamper

Carbon: Panser/Speil/Vinge/Radiator kjøler, bakluke.

Rota GT3 felger med nye Toyo T1R i 205 og 225 bak.

EBC Skiver og klosser og lakkerte kalippere

Short Shift

Catch tank

Skunk Camber justering forran og bak

AST Stabbstag holder/forsterker, med Integra stag.

Org panser følger med.

Motoren har så vidt runda 2000km etter overhalling og det er AGIP Racing oil på den nå.

Førerstolen er litt slitt på ryggen,har nytt dekksel i bagasjen, da det gamle er sprekt,det er hull i hatt hylla ellers er det ikke noe å utsette på den.

Skal fjerne noen klistremerker og shine den litt til helgen.

Den er EU Godkjent i Juni 2010!!

Denne lå til salgs til 119.000.- da jeg bytta den inn i min forrige bil (Subaru Forester Turbo), men kan ta billigere bil i innbytte + mellomlegg.

NY PRIS 89.000.- !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...