Gå til innhold

M20B25 blokk-"turbo-preppa"-turbo+turbomanifold M20 ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge en M20B25 blokk fra forrige motorprosjekt.

NB!! Ren blokk, altså uten stempel, råder, veiv, bunnpanne, oljepumpe, vannpumpe eller noe som helst.

Info:

-Må/bør borres opp, da den har noen riper i noen av sylinderne som er litt for dype til å hones bort, ifølge motorbygger jeg har snakket med. Blokka har jo std borr på 84mm, han mente det ville være nok å borre den til første overdim 84,5mm, uten at jeg på noe vis kan garantere det.

-Ferdig topp-plana / dekka

-Frest spor til o-ringer / "pianotråd"

-Oljeretur montert over oljenivå i bakkant på blokka.

Har også en støpt turbomanifold av ukjent merke til M20 beregnet på liggende turbo, samt en Garrett TB0313 (volvo 240-turbo) som trenger overhaling, og en Motronic hjerne med chip anpasset for turbo (har ingen aning om hva som er gjort med denne..) hvis noen er interessert.

Kan sjekke opp nummeret på Motronicboksen, men mener det var den varianten som slutter på .....173.

Bilder av blokka har jeg dessverre ikke, da denne ble plana og fresa ferdig for o-ringing før jeg fikk beskjed om at den måtte borres. Satte den da pent fra meg i garasjen.. :?

Manifold:

DSC02230.jpg

Turbo på manifold, blir en diskret og fin installasjon på en M20:

DSC01682.jpg

DSC01682.jpg

DSC01676.jpg

Priser:

-Blokk: 1500kr/bud

-Manifold: 1500kr/bud

-Turbo: 500kr/bud

-Motronicboks: 750kr/bud

Skulle noen være interessert i hele sulamitten, finner vi sikkert en hyggelig pris.

Skrevet

Kan la alt gå for 3000kr, men har ingen mulighet til å sende dessverre.. Blir såpass tungt/stort at det ikke går å sende med Posten heller vel?

Kan evt møte potensiell kjøper i Oslo / området rundt isåfall. :P

Skrevet

Får dessverre ikke vite nummeret på boksen før i morra tidlig, ettersom den ligger i verkstedet. Og kameraten min som bor der glemte å sjekke det før han dro på jobb.

Men, som sagt, jeg skriver det ned her så fort jeg får vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...