eirikbg Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Bilde av min første BMW etter mange år med VW. Kommer prosjekt tråd om denne snart. Satser på ny front fanger, 19" felger og ny stereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Velkommen til forumet, og gratulerer med fin bil! 19" felger vil nok løfte utseende på denne noen hakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 grattis med ny bil, men hvorfor skal du ha ny frontfanger? den er fin den du har, bruk heller penga på senkefjærer og sitt igjen med noen tusen du kan bruke på noe annet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Det finnes vel en råere original BMW front fanger til denne? Det blir nok coilovers til denne til neste vår. Kjører originalt I vinter. 19 tommere kommer nok i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Da ble d 19" altså? Blir nok bra d Gratulerer med ny bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Det ble 19 ja Takker for det. Jeg har enda ikke hentet bilen så jeg gleder meg big time til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Gratulerer, strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Det finnes vel en råere original BMW front fanger til denne? Det blir nok coilovers til denne til neste vår. Kjører originalt I vinter. 19 tommere kommer nok i år ok det blir bra med frontfanger, coilovere og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå