Vignie Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Autodb kode:1193664 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1282737441 God 520 selges til fordel for større bil. EU-godkjent Mai 2010. Ikke helt strøken i lakken men ikke sjenerende. Byttet bensinpumpe i år (3700kr). Nydelig motorlyd. Den har den store kjørecomputeren, med mange muligheter (laptimer, snittfart, gj.snittforbruk, utetemp, rekkevidde, snittfartmåler, m.m.) Pioneer cd spiller med fjernkontroll følger med. Har mulighet for tilkobling av mp3/ipod. Fint kjørt bil, svært god å kjøre og kjempegod sittekomfort. Billig å forsikre (5700kr) i Terra med 30%bonus. Forbruk: ca. 0.68 på mila ved 90km/t. Denne bilen har den mer økonomiske 24 ventiler motoren. Helt nye vinterdekk på felg følger med, nesten nye sommerdekk på alu felg (orginale bmw). Den er ikke senket eller pålimt noe form for plastikk styling. Eid av voksne mennesker før meg, og jeg har behandlet den svært bra etter at jeg overtok den. Jeg kan være behjelpelig med å kjøre bilen innen rimelighetens grenser fra der jeg bor. Ved genuin interesse kan den prøves. Mye bil for pengene! Har stått lagret i garasje. Nåes helst på melding, da jeg har noe spesielle arbeidstider (ansatt i militæret), jeg kan ta kontakt med dere i etterkant. Skal få lagt inn flere bilder, det var bare disse jeg hadde når jeg laget annonsen. Spør så tar jeg bilder (svarer på spørsmål). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå