kaihore Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hei! veldig bra forum ellers, men lurte på om det var mulig å dele opp til salgs tråden på samme måte som biler til salgs tråden? hadde gjort det mye enklere å finne det enn er på utkikk etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 blir vanskligere, er da bra slik det er nå, bimmers har også en søkefunksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 blir vanskligere, er da bra slik det er nå, bimmers har også en søkefunksjon søkefunksjonen må ha ord på lengre enn 3 bokstaver, altså kan du ikke søke e46 eller e30 osv:S hadde hvert kjekt om jeg var på utkikk etter alt mulig av deler til en type bil, istedet for å måtte søke baklys å finne til alle andre typer bil enn enn selv har:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Er egentlig enig i det kai**** sier her. Man vil ikke bla gjennom masse forskjellige deler til alt mulig anna når man leter etter til e36 f.eks Det er det verste jeg vet med finn.. Man går inn på BMW, og får opp 3-serie.. Skulle ønske det var spesifisert nærmere xD (Er kun int. i E36 ) Litt OT: Hvilke e36 har kjørecomputer? (PM meg gjerne om du vet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Er egentlig enig i det kai**** sier her. Man vil ikke bla gjennom masse forskjellige deler til alt mulig anna når man leter etter til e36 f.eksDet er det verste jeg vet med finn.. Man går inn på BMW, og får opp 3-serie.. Skulle ønske det var spesifisert nærmere xD (Er kun int. i E36 ) Litt OT: Hvilke e36 har kjørecomputer? (PM meg gjerne om du vet) desverre, det vet jeg ikke:S er vel ekstrautstyr regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 er veldig mye forskjellige bmwer med samme deler. Så om det deles opp i forskjellig bmw blir det bare andre problemer og finne deler. Foreksempel så er det mye like deler i E38 og E39. Så da må man også lete gjennom flere kategorier for å finne deler som kan passe din bil. Søkefunksjonen her er litt dårlig. Men jeg bruker alltid google istede. Der kan man skrive E36 baklys om du vil. Og alle tråder med ordene E36 baklys kommer opp. Man må bare skrive site:bimmers.no etter søkeordene. Eksempel: E36 baklys site:bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå