biocorp Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 trenger radiator, frontlykter og blinkers forran, høyre fram skjerm(evt begge) og fjørbein høyre forran. hvis det er non som har dette er jeg veeeeeeeeeldig interisert! vil ha bilen tilbake på veien !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 eller evt en hel e28 som dele bil da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Har en E28 520 som står litt utafor drammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 mye skulle du hatt for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hadde tenkt meg 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 åssen stand er den i egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Den er fint.. Bortsett fra brent motorledinngsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 det lugger:P bra jeg ikke trenger det da:) få lønning den 10 men hvis du ikke gidder vente så lenge kan jeg prøve å skaffe penger før da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Haster ikke ikke for min del.. bilen har stått der i noen år allerede så. flere E28 som står der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 såpass ja sier hvertfall fra når ting skjer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå