HypeTraxX Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Jeg har en Zender M3 kopi vinge som er tilpasset E30. Dvs at den er noen centimeter kortere enn den originale M3 vingen! Jeg har den minste flappen, men ønsker en som er større! Det spiller ingen rolle åssen farge den har, eller om det er carbon! Så rop ut den som har
HypeTraxX Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Er det ingen i hele Norges land som har en fin fin flapp til meg?
R Andersen Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Jeg har en til vanlig M3-vinge i glassfiber som du kan kappe til riktig lengde selv....
HypeTraxX Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Dèt hadde jo kanskje gått an? Er det den største flappen? Evt pris? Men jeg har aldri jobbet med glassfiber. Er det bare å pusse ned kantene da, så resultatet blir bra?
R Andersen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Beklager sent svar. Det skal vel være mulig å kappe den litt på hver side, men jeg har heller ikke så god erfaring med glassfiber, så det er ikke noe jeg kan gå god for. Pris må jeg sjekke opp litt. Jeg bestilte de i carbon, men fikk feilsendt de i glassfiber. De må lakkeres, men da kan man jo velge mellom svart eller bilens farge. Send PM hvis du er interessert. Det er ikke alltid jeg er innom denne forumdelen å leser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå