OddM/// Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Var og handlet meg førstebil for litt over en uke siden. Har lenge vert på jakt etter E39 og når denne dukket opp måtte jeg bare slå til, bilen har rullet 208000km og har service hefte til 180000km(mener jeg å huske) Utstyr: -Nedfellbare bakseter -Gardin i hattehyllen -Skipose -Soltak -Original cd-spiller Ellers er det vell det vanlige Bilen er senket, men er usikker på hvor mye (forslag?) Planer/Drømmer: -Felger (bestillt 19" bbs lm replica) -Grundig polering (gjort) -Shadowline lister (gjort) -Leppe på bakluken (gjort) -Sorte nyrer?? (gjort) -///M plast -Facelift lykter foran -Lakkere taket sort? -Sote rutene Mye av dette blir nok ikke gjort med det første pga pengemangel (går på vidergående), men jeg har planer om å ha bilen lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Gratulerer med ny bil ser jo bra ut på bilde du har fått med hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Takker! Noen garasjebilder etter polering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Gratulerer med kjempe førstebil Odd markus! Denne bilen kommer til og bli tatt godt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Må si du har fått deg billig bil! så kjempefin ut! Få på felger så blir det knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Likte planene dine Men dropp å lakkere taket, + ville beholdt den aerodynamic framfangern . Takrute senker hadde kanskje blitt fint Litt mørkere lykter både fremme og bak og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Tror ikke jeg lakkerer taket, det var bare en tanke Framfangeren er litt knekt her og der så den må nokk byttes uansett, aerodynamic fangeren er fin, men jeg er mer fan av m5 fangeren Bakrutesenker har jeg faktisk vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Åååå, hadde jeg kunne fått en så fin første bil Gratulerer med en kjempe fin bil, og velkommen til forumet... Bilen så fin ut! Trur nok at når du har fått på felger og senkesett så har du gjort det meste... Jeg hadde nok ikke byttet nyrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Som student, så trenger du sikkert mange gode tips på billige oppgraderinger, ikke at du skal putte noe skrammel på bilen, men at man begynner med de billige tingene først. Også får man ta de dyre tingene når økonomien kommer på plass Tips: Jeg hadde nok gått og bestilt nye skilt, billig og enkelt. Trur det kansje var 120kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Åååå, hadde jeg kunne fått en så fin første bil Gratulerer med en kjempe fin bil, og velkommen til forumet... Bilen så fin ut! Trur nok at når du har fått på felger og senkesett så har du gjort det meste... Jeg hadde nok ikke byttet nyrene... bilen er senket btw : ) Oddm har vell glemt og skrive att denne er manuell:D?? Lust og polere min bmw også odd? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Som student, så trenger du sikkert mange gode tips på billige oppgraderinger, ikke at du skal putte noe skrammel på bilen, men at man begynner med de billige tingene først. Også får man ta de dyre tingene når økonomien kommer på plass Tips: Jeg hadde nok gått og bestilt nye skilt, billig og enkelt. Trur det kansje var 120kr Nye skilt får jeg i dag Jeg har bestemt meg å begynne med det viktigste og mest vesentlige som felger, og heller ta de andre tingene som M-plast senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Åååå, hadde jeg kunne fått en så fin første bil Gratulerer med en kjempe fin bil, og velkommen til forumet... Bilen så fin ut! Trur nok at når du har fått på felger og senkesett så har du gjort det meste... Jeg hadde nok ikke byttet nyrene... bilen er senket btw : ) Oddm har vell glemt og skrive att denne er manuell:D?? Lust og polere min bmw også odd? hehe Den er manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hvis du skal selge Aero-leppa, så vil jeg kjøpe! Forresten, dritfin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Takker! Det blir nok ikke bytting av aero leppa på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Der har du mye bil for penga Men det var jo billig, med tanke på kmstand, og manuell kasse Få på fete felger så er det meste gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå