AlXz Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Noen som trenger? Gått 233.000km ifølge instrumentpanel. Kommer fra tysk bil. Er plukket ut av bil. Har et par små filmklipp til de som er intresert. Har startkrans og oljekjøler også + pedalsett, girvelger, etc.. BUD ØNSKES
AlXz Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 GM kasse.. se bilder. (Sølet som man ser på bildene er kjølevann fra motoren...)
rando0m Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 vett du skrive gi bud, men ka ca ska du ha for an ?
AlXz Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 For å være helt ærlig er jeg ikke sikker på om den girer som den skal. 70-80km/t var rundt 3000rpm. Over dette så husker jeg ikke om den girte mer opp. Isåfall var det noe over 3000rpm.. Husker jeg tok et par film klipp, men redd for at det ble litt for mørkt til å se noe særlig. Men nå har ikke jeg peiling på hvordan de automat kassene skal funke heller.. Så åpen for bud
AlXz Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Ingen bud? Går til høyeste bud Ingen bud enda..
Snake____1 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 heisann, hvordan er det mtp. frakt? Har du hjerne til kassen og? evnt ledninsnett
AlXz Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Vet ikke om dette er noe for posten.. Er den under 35kg kan det jo gå, men den er tung... Hjernen til kassa.., sitter den i samme rom som motorstyringen/hjernen? Har plukket alt fra den bilen, så den må finnes en plass ja Ledningenett.., tenker på motor-ledningenettet da? Det må jeg nok beholde..
Snake____1 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Vet ikke om dette er noe for posten..Er den under 35kg kan det jo gå, men den er tung... Hjernen til kassa.., sitter den i samme rom som motorstyringen/hjernen? Har plukket alt fra den bilen, så den må finnes en plass ja Ledningenett.., tenker på motor-ledningenettet da? Det må jeg nok beholde.. Kan vel bytte mot et ledningsnett til manuell bil? sitter sammen med hjernen ja. kan jo alltids sende kasse og converter for seg selv Evnt. pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå