Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min begynner å hoppe hvis jeg gir gass i første gir. Utrolig plagsomt dette! også hvis jeg kjører i hompel så bilen går litt opp og ned i 2 gir hopper deg også litt, sånn som når bilen kveles. Noen som i det hele tatt har peiling. Tror det kan være luftmengdemåleren eller lambasonden. Har hatt litt annet problem før, da bilen gikk opp og ned på turtall, og da slo jeg bare på lmm boksen og den gikk fint. haha! :?

Skrevet

kan være vanskelig å se sprekker, spesielt i den innerste belgen. jeg skifta begge mine, og den innerste var full av sprekker som jeg ikke klarte å se før jeg tok den av.

Skrevet

Å du har fylt kenguru bensin!! :lol:

Ofte når motoren rykker til ved pådrag trekker den i belgende slik al luft slipper inn i sprekkene. bytt di aktuelle belgende om di ikke er bytter tideligere. Ikke noe dyr innvestering. Også se på alle slanger som det går luft i ( til og fra evt tumgangs regulator ) ofte sprekker disse. Veivhus ventilasjons slagen er også en plass og skjekke.

Men som du sier selv kan LMM være føken den og. bruker du sport filter? er LMM killer.

Problemet med biler av en viss alder, er at det kan være flere feil som bidrar til fusk og hopp. brett opp armene og skru litt.

Kunne være greit om du skrive hvilke bil dette dreier seg om. Ser at det er er e36 men alder og motor.?

Jeg slet selv men min 518i e34 m43. der va det den ene slangen som gikk in på tumgangs regulatoren. umulig å se før jeg demonterte øvre del av innsuget. har også hat sprekker i alle mine 525i m50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...