Makii Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hei. Jeg har kjøpt min første bil som er en bmw e36 318i 93modell. Jeg er veldig nybegynner på biler. Jeg vet ikke hva denne delen av eksos anlegget heter men den går til selve motoren og den har falt av og bilen lager noen veldiiig høye og irriterende lyder. Jeg fant en bilde på nettet som jeg kan vise hvilken del det er snakk om. Den delen av eksosen som har falt av er den som er koblet til del 2 og 3.. vet ikke hva de greiene heter:P Den sitter ikke lenger på den Del 3 delen. Så jeg lurer på om jeg kan skru den av og sette det på eksos røret igjen og skru den på del 2 eller blir det for enkelt til og være sant:P Er dette noe alvorlig eller er det noe jeg kan få ordnet selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Det er manifolden som er løsnet. Det er ingen problem å ordne, er bare 2 skruer som du fester den i resten av eksosrøret med. Men du må ha pakningen som skal være mellom, hvis ikke bråker den mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makii Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Takk for rask svar! Hva mener du med pakning da? Sorry.. er ikke så veldig flink med dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 nr.2 på bilde. Den må du ha mellom manifolden og eksosrøret. Hvis ikke vil bilen bråke som fan ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makii Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Aha nå skjønner jeg:P del 2 er der og den andre som henger på eksosrøret er festet på del 2.. så det er eksosrøret som har falt av. Skal jeg bare skru del 3 av og feste det på eksosrøret og etter det feste eksosrøret med del 3 på del 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...