Gå til innhold

AC Schnitzer-look 8.5x18" *SOLGT*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Broderen skal selge noen ubrukte felger han fikk med på et tidligere bilkjøp. Dette er den peneste utgaven av ACS-look, og ikke den utgaven med flate eiker.

Felgene er som nevnt ubrukte, og derfor helt strøkne. Følger med bolter og sentreringsringer sånn at de i tillegg til E39 passer bl.a. E24, E28, E32, E34, E38 og div. andre. Ser ut som det mangler senterlokk, men det kan kjøpes nesten hvor som helst med valgfritt emblem :wink:

Kan sendes i 2 pakker med Posten, mot at kjøper selvfølgelig betaler frakt :)

Prisant. 7000,- evt. bud :) (Ikke bytte, men kom gjerne med realistiske prisforslag)

Ta kontakt direkte med Vegard på tlf 90513039, eller via meg gjennom denne tråden her på forumet :)

EDIT: Ble litt usikker på om dette er kopi eller originale hjul da jeg fant denne linken (Bla ned til AC Schnitzer Type II):

http://www.carshine.com.au/index.htm?ht ... Wheels.htm

v0vt36rvos8dvoxwz67c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET pene felger dette her! Om det er originale felger så skal det vel vere stemplet et ''registrerings nummer'' på innsiden av eikene? :)

Når jeg sammenligner med felgene i linken i første innlegg, klarer hvertfall ikke jeg å se forskjell. Noen som kan tyde det som står inne i felgene her ang. kopi eller ikke? :)

Dette er all info som står inne i felgene:

12acrvytpe1yrttmp6hs.jpg

xbvhkuhtyhrq758pj39x.jpg

ykby30o0z7rfr51wpk5b.jpg

9a0jc7emkxzqts8zpiit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt her så blir det knallbra med moderat valsing på E36 ja, så slipper du at hjulene står midt under bilen også :wink:

Broderen kjører med 9x18" med lavt innpress på sin E36 med litt valsing, så i og med at disse er bare 8.5x18" så holder det nok med bare litt valsing vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eg spørre hvorfor du ble usikker om disse er ekte eller ikke? syns dei ser prikk lik ut som i linken?

Ble fortalt at det er kopifelger, og dette gikk jeg da ut i fra siden det ikke står AC Schnitzer noe sted på dem. Men da jeg fant den linken i første innlegg ble jeg usikker :?

Tar ikke sjansen på å selge dem som originalvare dersom det viser seg å ikke stemme, men uansett så er de hvertfall prikk lik de originale i linken :) Løp og kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de orginale ac schnitzer felgene jeg har hatt, så har det vert preget inn både ac schnitzer og felgprodusent (OZ eller Ronal) på baksiden.

jeg byr herved 5500kr, og jeg kan komme å hente (slipper stress med å sende ;) )

Står også preget inn i mine originale ACS-hjul, så det kan nok stemme at dette er en knallbra kopi :)

Kjempegunstig å slippe å sende, så her skal vi nok få til en avtale ja Arild :)

Med mindre det kommer et vesentlig høyere bud nå umiddelbart, kan du anse felgene som dine. Du vet jo hvor vi holder til, så det er bare å ta seg en tur når det måtte passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...