Bjørn Kjetil Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Jeg har da en en e34 delebil stående, som helst selges i deler Motorn er ganske plukka fra hverandre, er en m20b20 motor det som er igjen av den, har div deler til den liggende løst også. fargen på bilen er da svart, er ikke alle skjermene som er like fine, men de fleste greie nok Km standen er jeg da usikker på Bare si fra hva dere isåfall trenger så skal jeg sjekke det opp og ta bilde
Esbos Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Hadde hvert greit med litt mere info om bilen, km stand, farge og at det er en 520
Bandit Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 de ble laget fra 1986 Bare for å rette litt, E34 kom for første gang i 1988 I 1986 og 87 var det nok fremdeles E28 som utgjorde BMW's 5-serie
Bjørn Kjetil Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 fargen på bilen er da svart, men ikke alle skjermene er så mye og skryte av noen er nok greie nok Det som sitter igjen av motoren er en m20b20 motor, men har noen deler til den liggende også da km standen er jeg da usikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå