BMW-Vegardsen Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Grei 320i E30 selges. 234.000km. 1985mod. EUOK til feb 2011. Årsavgift er betalt. info : Ikke så pen utvendig , noe rust her å der. Noe i kanaler. Gulv bak har det vert rust, men har skjært ut å poppet i plate. Men teknisk er bilen meget bra. Regreim byttet på 217.000km. ny topp pakning, vannpumpe, bærebroer fremme, bremse rør på en siden. (nye følger med til andre siden). Olje og filter er akkurat byttet. Jeg er 4 eier på bilen, eier nr. 2 var en mann som hadde den i 14år. Gode sommer hjul på alu. NYE vinterhjul 14" uten felger. Bare spør om det er noe dere lurer på. GI BUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 ca pris ønsker du for denne? kan sende svar på pm hvis du vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 kom me et pris forslag. usikker på hva en sånn er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Du som kjøpte denne på finn for 3 dager siden? Syntes den lå der og ble solgt samme dagen. Gir deg 6k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Det var jeg som kjøpte den. men budet på bilen var mye høyere en 6k. Budet start på 6, men jeg betalte mer en det. Så 6k er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobRob Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hvor mye kunne du tenke deg ? hvor ligger Lesja iforhold til oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 16,000,- . Jeg bor på Dombås nå. Bilen er noe forandret, ikke som på bilde lenger. har montert spredere, lyktsenkere, byttet takluka pga den gamle va veeeeeldi rustete. DTM bakpotte er montert. Sota baklykter, Liten sort orginal spoiler er montert. Differensial røk igår, så den er sveiset nå.. tak å bagasje lokk er også nedmattet, pga har tenkt på helllakering vis jeg ikke selger den. Nye bilder kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 bud`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius R Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 8k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har du bilen enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå