Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sitter å tenker og vurderer smått om å kjøpe Eisenmann bakpotte til 7'ern min.. Men ang. TÜV papirer osv. Siden dette ikke følger med ( ifølge Schmiedmann ) hvordan blir det da med EU-kontroll og godkjenning?

Trenger jeg TÜV papir på en bakpotte?

Isåfall, hvordan skal jeg få tak i TÜV papir?

:-)

Skrevet
Det har ingenting å si på EU-kontroll. Har man race versjonen på BMW M serie så kan det kanskje bli litt mer problemer.. :P

Så det du sier, er at det er bare å kjøpe og montere Eisenmann bakpotte på bilen, uten at dette skal slå negativt ut på kontrollen?

Skrevet

Rart det ikke følger med på disse,fikk med TÜV papirer på scorpion bakpotta.Eisenmann er vel et hak over igjen,så syns det hørtes rart ut.

Kjipt å kjøpe noe som koster så mye også får man problem etter en kontroll,men er vel kanskje lite sansynelig.

Skrevet

Jeg har hatt eisenmann på 4 bimmere og har aldri hatt no problem. Har heller ikke hørt om noen andre som har det. Man skriver ikke inn eksos i vognkort uansett..

Skrevet
Jeg har hatt eisenmann på 4 bimmere og har aldri hatt no problem. Har heller ikke hørt om noen andre som har det. Man skriver ikke inn eksos i vognkort uansett..

Okey, fant også en annen tråd som sier det samme som du sier.. :-) Tusen takk for hjelpen Ellingsen B. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...