Gå til innhold

vifta blåser kunn varmt når jeg stiller den på frontruta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bmw e36 med aircondition når jeg stiller varmeapparatet til å blåse på ruta blåser det kun varmt der, ikke mulig å få det til å blåse kaldt på ruta er det normalt egentlig?

Skrevet

hmm okei litt rart det ikke går ann å justere så det blåser kaldt på ruta men bare varmt, slitsomt å kjøre med vinduet oppe pga det blir for varmt i bilen,

Skrevet

hvorfor jeg skal ha kald luft på ruta? fordi da slipper jeg at det dugger pluss at jeg ikke trenger å ha vinduene nede midt på sommern derfor jeg lurer på om det skal være sånn.

Skrevet
hvorfor jeg skal ha kald luft på ruta? fordi da slipper jeg at det dugger pluss at jeg ikke trenger å ha vinduene nede midt på sommern derfor jeg lurer på om det skal være sånn.

Du har fremdeles ikkje svart på om du har kaldt luft på ruta når du velger å la lufta komme ifra fleire plasser.

Skrevet

okei har bare luft på ruta når jeg velger at det kun skal blåse på ruta jeg. blåser ikke på ruta om jeg eksempel har den stillt den inn på å blåse på bena. eller på noen andre innstillinger

Skrevet
okei har bare luft på ruta når jeg velger at det kun skal blåse på ruta jeg. blåser ikke på ruta om jeg eksempel har den stillt den inn på å blåse på bena. eller på noen andre innstillinger

Jeg tror det kunne vært lurt om du opplyser om hvordan du stiller inn klima ved luft kun på frontvinduet.

Benytter du Defrost-knappen for luft opp på frontvinduet?

Kopler du inn denne funksjonen så koples alle andre dyser ut og den blåser kraftig kun på frontruta. Og da SKAL den blåse varmt. Det er liksom hele poenget med Defrost... tine og avdugge frontvinduet raskt.

Hvis du benytter knappen med piltast opp for å blåse kun luft opp på frontvinduet så skal luftstrømmen blåse med innstilte grader.

Skrevet

jeg vrir knappen som velger hvor luften skal blåse ut til å blåse på ruta har stillt allt annet inn på det kalde ( det blå feltet) men blåser uansett bare varmt uansett hva jeg gjør. ac anlegget mitt er tom for gass så dette fungerer ikke. men må da være mulig å få det til å blåse kaldt (normal temp) på frontruten selv om ac ikke er i drift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...