NSR Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Har et mørkt gulvteppe til E36 Coupè liggende. Kommer fra norsk/venstrestyrt bil! Er dette det sorte gulvteppet? Eller får man noe som er enda mørkere? Ser forresten mørkere ut i virkeligheten enn på bildene syns jeg..
baremats91 Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 tror du gulvsmattene fra coupe passer i sedan, synes det hvertfall ser ganske likt ut, hvis det gjør det er jeg int.
NSR Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 tror du gulvsmattene fra coupe passer i sedan, synes det hvertfall ser ganske likt ut, hvis det gjør det er jeg int. Du kan jo komme og prøve Evt. kan du sjekke om det er samme delenr?
AlXz Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Ser ut som samme delnr på sedan/coupe.. http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... series=E36
Dirty Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 dette er preface teppe facelift har HELT sort
hardrocxsludge Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Går billig! Hvor billig er det snakk om ? kan hente så fort som mulig om prisen er fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå