Gå til innhold

Jamne`s e21 316


Oldschool bimmer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kjørt bilen på veien 3 ganger. 1. når jeg prøvekjørte den 2. når jeg hentet den 3. dagen etter jeg hadde hentet den. kjørte til jobb og fyllte bensin.

etter det begynte restureringen... den har vært brukt som vinter bil av forrigje eier, som ikke er fult så bra men skal nokk ordne seg til slutt:D bilen har omtrent ikke rust under, men har vel en halv centemeter tykt lag med tectyl under...

da jeg hentet bilen presset jeg den til det den klarte på tilbakeveien, det jeg fant ut senere var at dekkene er fra 83" noe som fort kunne endt dårlig. det fulgte også med et dekk sett på felg med pigg, disse var fra 79"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så flott og se at du tar så godt vare på en god gammal slager :D Du skal ha skryt for bra jobbing og pågangsmot! Jeg holder på med nesten d samme på en 76 mod e12 så i veit ka masse jobb det e! Lykke til videre med et flott prosjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så flott og se at du tar så godt vare på en god gammal slager :D Du skal ha skryt for bra jobbing og pågangsmot! Jeg holder på med nesten d samme på en 76 mod e12 så i veit ka masse jobb det e! Lykke til videre med et flott prosjekt :D

takker, du må ha lyke til med e12 din, de er jo ganske like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...