hardrocxsludge Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Heisann . registerdekselet i front av m52b28 motoren min skal glassblåses og simringen skal byttes ! hvordan gjenger er det på denne bolten som er skrudd i front av veiv ? vil gjerne vite det før jeg begynner å herje med den slik at jeg ikke ødelegger noe . Misstanke om at det lings men usikker . Må vel også bruke muttertrekker på denne !? definert som haster da jeg ikke trives med motor som lekker olje ! Nummer "4" på bildet under ! Takk for svar
Gjest Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Vanlige gjenger,går fint med en kraftig muttertrekker.
OLEZZ Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Du må enten bruke en muttertrekker, stor latmann, eller bruke starteren i seg selv til hjelp. F.eks sette latmannen ned i gulvet / vangen og vri rundt på startern.
hardrocxsludge Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 riktignok bare et raskt nøkk på startern. Takk for gode forslag gutter . Skal se om jeg får tatt og dratt det av idag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå