Gå til innhold

aktiv sub


Anbefalte innlegg

Heisann. JEg har kjøpt meg en e34 touring og skulle gjerne fått litt fyldigere lyd i bilen uten å fylle bagasjerommet. Så en liten aktiv sub som passer i sideveggen eller i reservehjulet(hvis jeg snur det). Finnes dette uten at det koster skjorta?

:-) Kjøper gjerne noe brukt hvis noen har noe interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den lille til Pioneer he eg prøva, den er rå, men den ligger til samme pris som den Infinity basslink. Du får CUBE å andre merker, men eg blei henvist til Infinity og pioneer.

Kopler du bare + / - /rem / signal fra høgtaler eller phono så er den i box å klar til bruk.

Som eg he merka å hørt ved slike billige merker, så får du fort den stygge vrenge lyden vis du skrur opp subben. Med den Infinity så er det eit servo system som skal motvirke den vrenginga.

Etter det eg he prøvd så ville eg anbefalt for deg Infinity eller Pioneer. Da blir du ikkje skuffa i alle fall. men fins sikkert mykje anna bra au:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet jeg slapp å ta signal fra høytalerkabler. Jeg har kabel fra stereoen og bak som ligger klar allerede. Høytalerne er jo koblet til den sorte kontakten med masse ledninger, men så har jeg to til utganger(type 2 x rød og 2 x hvit) som jeg har kabler fra og bak. Funker det inn i en aktiv kasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt..

Tenkte å sette inn en liten Pioneer aktiv sub i e46`en. Der er det jo Bmw business original spiller, og så vidt jeg vet er det jo ikke linje utgang på denne. Tenkte da og "tyvkoble" meg på høytalerne i bagasjerommet, men hva gjør dere med remotekabelen? Er det noen steder å "tyvkoble" denne på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...