RogE36R Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har kjøpt meg en 98mod 316 sedan som jeg skal bruke til delebil. Den har orginal fjernstyrt sentrallås. Noen som vet hvor sentralen til den ligger? Har sentrallås fra før i bilen jeg vil ha det over i, hvor mye trenger jeg og er dette vanskelig å koble opp?
baremats91 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 sentrallås styreenheten sitter i førerdøra, har du trådløs på den du skal flytte over til?
RogE36R Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Har vært trådløs på den eg skal ha over i ja, men ikke orginal, no defa greier.. Helt sikker på den ligger i døren?
SeiKo Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Den kan være montert bak hanskerommet. Kjøpte en koblingsboks fra HPstuff som monteres baki der.
baremats91 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 den originale skal være i døra ja, men så lenge du har ettermontert så er jeg ikke sikker på hva som må gjøres, blir litt problemer med nøkler hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå