DannyRS Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Hei! Rollo'n har gått i vranglås.. Knappen som skal stå oppe når den er klikket på plass, er nede! Får ikke rikket på knappen.. Tok et bilde av det men datakabelen til mobil ser ut til å ha gitt opp. Noen som har vært borte i det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 har vore borti da,gjekk i vranglås på eine sida,hugsar ikkje heilt kva eg gjorde men da var iallefall rå makt som måtte til.enten slo eg dan inn eller røska dan rett ut.......eg tok iallefall så godt i at eg trudde dan skulle bli ødelagt men da gjekk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå