Kobar Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Hvilke type seter får man til e36 egentlig? Selv har jeg bare sett sport og standard.. og disse vader stolene da.. Jeg kunne godt tenke meg noen comfort-seter som 5 serie, spesielt e34 har! Rævva sovner etter bare 1,5t med kjøring i di sportsetene jeg har nå i velour.. Det er coupè jeg har, så det vil funke dårlig med 5 serie stoler da jeg trenger rygg med vipp
-Anders- Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Standard stolene i skinn er nok de beste å sitte i.
Kobar Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 så standard stolene er bedre å sitte i enn sportsetene ved langkjøring? har ikke lyst å ha skinn-interiør, og standardstolene ser så kjedelige ut...
-Anders- Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Jeg hadde standardstolene i skinn før. De var myke og gode hvertfall, og bedre å sitte i enn vader som jeg har nå. Men de ser ikke veldig bra ut nei.
thomascr Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 disse du har? de har jeg, og er veldig fornøyd med dem?
Kobar Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 det er disse jeg har i bilen: men jeg driver å bygger opp en annen e36 coupè, og har ett ønske om å gjøre den mest mulig behagelig å kjøre i da det er autolat gir i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå