CS Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Noen som vet hva som må til for og få fotoboksvarsling på navigasjoen på idriven? Eventuelt linker til noen som har gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Mulig jeg har fått det til nå. Fant en -x med fotoboksvarsling, holder på og brenne ut dvd`n nå. Poster resultatet når jeg vetom det virker, slik at andre kan gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Du får kunn opp bilde på navigasjonen. På same måte som om du slår på visning av t.d. hotell eller parkering. Det er ingen lyd varsling, så du må følge med å skjermen. Eg har dette på min E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Ja det stod det på beskrivelsen der jeg lastet ned. At fotobokser ligger inne som POI. Fikk brent den ut og lagt den inn i bilen. Kartet fungerer helt bra, men har ikke fått testet fotoboks POI enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrpms Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Har dere kommet noe lengre på dette? Er det noe som fungerer tilfredstillende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Da har jeg fått testet "fotoboksvarslingen". Noen regler for og legge inn linker til -x sider her? Uansett lastet ned kart som det var lagt inn fotobokser for hele europa. Brente så denne dvd ut og instalerte det nye kartet med fotoboksene i bilen. De ligger nå inne som POI i navigasjonen. Velger da bare i idriven POI "speedcams". Da kommer de opp som symboler på kartet når du kjører. Du har da full oversikt over hvor fotoboksene er. Men du får ikke varsel og hastighet på stedet slik som med f.eks garmin og tomtom. Synes det ble veldig mye bedre enn og ikke ha det Testet en tur i stad og de fotoboksene jeg passerte lå inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Vil det virke på E60 med professional navigasjon også? Er det med nyere kartverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Skal virke bra på e60 også. Kartet jeg la inn er fra 2009. Så det er nyere enn det jeg hadde i bilen, som var fra 2008. Her er hvilke biler kartet skal virke i. Professional Navi: E81, E82, E87, E88, E9x, E60, E61, E63, E64, E70 & E71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Er det mulig å oppdatere noe orginalt? hos BMW? eller må man laste ned via x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Du kan oppdatere til nye kart hos BMW, men dette koster en del. Du får heller ikke fotoboksvarsling da. Eneste måten for å få fotoboksene inn på kartet er og laste ned fra f.eks x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå