Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spørsmål om M20 B27 motoren. er dette bra utgangspunkt å bygge på?

volumet er 2,7 men ser at det ikke er mere enn 124 hk i den:/

noen motorbyggere her som kan fortelle litt?:)

tenkte å lage en sprekere suge motor av den. tips å triks jeg kan gjøre for å komme opp i litt gamp?

er jo 2,5l i m20b25 men den er det jo 171 hk i.

å hva om man setter på en diesel veiv (stroker) den. hva vil man havne på da med en vanlig m20b25 topp? noe sier meg at det er toppen i m20b27 er den som tar vekk en del hester.

noen med erfaring?

takker for svar:)

Skrevet

ok. nå har jeg søkt litt rund å blitt litt klokere, tror jeg:P

en m20b25 (i) og m20b27 (e) har lik blokk, like stempler? men forskjellig veiv (m20b27 veiv = eta veiv?) og topp?

en m20b27 er altså allerede stroket på en måte?

er det toppen som gjør at det kun er 125 hk i stedet for 171 som det er i en vanlig 325?

kan det være så enkelt som å sette en 325I topp på en 325E blokk, for så å komme over 171 hk?

takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...