Hawkon88 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Jeg skal ha e36 felger på min e39 og må derfor bruke spacere. Planen er å bruke skrudde spacere. Det letteste vil være å bruke spacere som er helt flat, slik at all vekten til bilen vil henge på boltene. Men blir dette vanskelig/umulig å få til uten vibrasjoner etc. (e39 er var for slikt) så blir planen å kjøpe spacere for e36, også dreie opp spacerne på innsiden slik at navet til e39en glir inni.. Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Slike spacere har jeg dårlig erfaring med. Endte opp med at jeg dro til en som holder på med maskinering og fikk han til og lage spacere med sentrering mot navet på bilen, og mot felgen. All vibrasjon ble borte da, og det kostet ikke stort mer enn og kjøpe nye spacere i butikken. Nok et plus med og gjøre det på denne måten er jo at du får det inpresset du ønsker, da visse størrelser kan være vanskelige og finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Har spacere på min E61. Kjøpt hos koed. Sentrering mot nav og felg. Rimelige er de også,medfølgende tuv papirer,anbefales!!!!KJØP DER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå