bim_e46 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Hei, tenningslåsen min har klikka heilt. Skal bytte tenningslås, men må eg bytte heile rattstammen da eller går de ann å berre bytte tenningslåsen? Tenkte å finne ein brukt ein me nøkkel berre. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Er bare låsesylindret som du trenger bytte, veldig fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Moen Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Det skal jeg også gjøre! Så bruker bare denne topicen: Hvordan får man ut låsesylinderen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim_e46 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 De lurer eg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Bare ta av deksel under ratt så man kommer til låsen, så på di fleste låsene så må nøkkelen stå i første hakk altså på. Så er det et lite hull på siden av låsesylinderet som man bare stikker liten umbraco inn for og "slippe" låsesylinderet fra rattstammen Men husk at mange tenningslåser må kodes om ved bytte til annen for at man skal få start. Viste ikke om dette første gangen jeg byttet lås på gammelbilen å da var det mye hodebry hvorfor bilen ikke starta^^, Så ikke kast gammelt lås før du får start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim_e46 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 hmm...eg va akkurat ute å `tyvkoblet` bilen også prøvde e å rullestarte den fordi batteriet va heilt flatt. Men de va ikkje reaksjon i bilen engong. Nøkkelen låg i lomma. Kan de vere att den ikkje startet fordi chipen i nøkkelen låg i lomma mi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim_e46 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 er mye mulig, men her e vi inne igjen på det med koding for og få alt til og stemme. er ikke sikker på hvordan det er på din bil, men hvorfor tjyvkobble? funker det ikke og bare byte til ny lås? eller er det 0 livstegn da og..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå