andreee Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Hel og pen sykkel selges. Positivt: Bremseklosser bytta nettopp. "NY" Brukt topplokk pga gjengene i det gamle gikk sundt. Stempel kit nytt for ca 2 timer siden. Nytt bakdrev. Time teller. Relativt fin plastikk. Negativt: Kunne trengt nytt hjullager fremme. Mangler ett deksel bak. Pris : 14000,- - 200 om den selges as is. Bilder kommer. 91648820 Enda litt skitten etter kjøringa, vann som ligger under etter jeg spylte av den.. skikkelig sølette idag!
andreee Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Skar seg idag :\ kan selges for 12 000 evt 14 når den er fiksa igjen.
andreee Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 11 000 slik den står , klar for mont av nytt stempel. Har ny bil på hånda.
andreee Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 BUmper.. Kan ta felger i delebetaling.
VegardB Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Modell? Står den i Skien eller Rogaland?
a.pedersen Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 kan du gji litt mer imfo om den?stand på motor?hvordan feil og mangler er d på den? har du brukt den på bane eller i skeven.?
andreee Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Det kan jeg vett Det må monteres nytt stempel , er demontert. Nytt topplokk og plugg . Siterer megselv i første post : Negativt: Kunne trengt nytt hjullager fremme. Mangler ett deksel bak. Av meg er den kun brukt noen timer på jorde. Tidligere eier har også bare kjørt litt på jorde /skæv. Hadde også esøk av en her igår og han sa han nettopp hadde bytta clutch på den (Kamerat til tidligere eier)
a.pedersen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Det kan jeg vett Det må monteres nytt stempel , er demontert. Nytt topplokk og plugg . Siterer megselv i første post : Negativt: Kunne trengt nytt hjullager fremme. Mangler ett deksel bak. Av meg er den kun brukt noen timer på jorde. Tidligere eier har også bare kjørt litt på jorde /skæv. Hadde også esøk av en her igår og han sa han nettopp hadde bytta clutch på den (Kamerat til tidligere eier) hadde ikke du akurat byta stempel på den? er du har ikke ødelakt sylinder å?
andreee Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Jo hadde det. Den setning nr to forsto jeg ikke mye av gitt..
a.pedersen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Jo hadde det. Den setning nr to forsto jeg ikke mye av gitt.. hehe slitt litt med dyseleksi. åvelevde Sylinder?
andreee Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Hehe okay. Sylinderen overlevde ja, var på osebakken Motor service å fikk det bekreftet. Mvh A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå