endre88 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 hei lurer på om eg skal montere vipec på e30en min står en m50 motor i den no me turbo og chip men eg skal ha mer trykk og vil ha litt justerings muligheter. bare lurer på om det e noen som har erfaring me dette her ? ser di selger noe greier på ppf http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ts_id=1044 e dette noe eller e det bare tull og kjøpe ? litt hjelp her
T. Thøgersen Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Når jeg kjøpte sprut, ville de ikke selge ViPec til Norge, siden det finnes en leverandør her. Mener adressen er http://www.halandtuning.no til norsk forhandler. Men, for å svare deg på spørsmålet, gutta på PPF sverger til dette sprutet og mener det er mer enn bra nok, hvertfall mtp pris og muligheter. Vet de har installert på endel M50-er, og det fungerer meget bra. Dem bremser fint 400+ whp med E85 og urørt motor.. Kjører du bilen til PPF i Avesta og får alt installert og mappet inn der, kommer det høyst sannsynlig til å fungere bra. Dem vet hva dem driver med.
Fixfax Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 jepp, kjører du til avesta kan du kjøpe, men ikke over nett. dem kan montere og mappe
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Går fint å lage PnP til M50 med Vipecn har selv gjort det på et par motorer. Men det er litt begrensa hvor lenge orginal coilene henger med.
endre88 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Går fint å lage PnP til M50 med Vipecn har selv gjort det på et par motorer. Men det er litt begrensa hvor lenge orginal coilene henger med. noe du har lyst og fikse igjen ? kas coiler bør eg se etter då om di ikke greier det ?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Går fint å lage PnP til M50 med Vipecn har selv gjort det på et par motorer. Men det er litt begrensa hvor lenge orginal coilene henger med. noe du har lyst og fikse igjen ? kas coiler bør eg se etter då om di ikke greier det ? Det kan ordnes, bare send en pm om intresert.
Fixfax Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 kan anbefale integrale i allefall. han lagde min skreddersydde m20 kabel matte, i tilleg til at supporten er veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå