Gå til innhold

Hvor kan jeg lakkere bil på hedmarken? (oppland)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min lilesøster har en E36 sedan (92mod), som begynner å få litt lakkrust, hun bor på Hamar, så nå har jeg fått i oppdrag å finne noen gode og ikke minst billige lakkeringsverksteder som kan ta rusta og lakkere denne bilen.

Er det noe fra regionen der oppe (Hedmark) og kanksje Oppland som vet hvem jeg bør kontakte for en slik oppgave.

Skrevet
hvor mye hadde du tenkt å bruke på dette?

Hvor langt er ett skihopp???

Eller hvor mye veier en fisk??

Betaler selvfølgelig det det koster, men etter en ringerunde rundt har jeg erfart at det er mange seriøse og useriøse aktører på markedet, pluss at prisene spriker veldig.

Koster det 10lapper eller 20lapper? det spiller egentlig ikke så stor rolle, (selvfølgelig billigst og best resultat er jo det alle er ute etter inkludert meg), betaler det det koster ut i fra resultat.

Bilen er i så god teknisk stand og motoren har kanpt nok blitt kjørt tross alderen på bilen, men dessverre har eier slurvet med renhold og vedlikehold når det gjelder karroseri.

Skrevet

hehe

Rusta skal vekk og bilen skal lakkeres fra topp til tå.

Resultatet bør bli bra og varig, er ei lita, streng, nøye og kravstor blond frøken som eier bilen i dag.

Hun bjeffer høyt, biter hardt og har egne meninger....

(mulig det er grunnen til at hun er 35 og singel) hehe

Skrevet

ottestad auto lakk og mickelson karosseri er vell et av de beste lakkverkstedene her i hedmark/oppland, anbefaler ottestad autolakk av de 2 hvertfall :) har hørt de er billig og gjør en veldig grundig jobb

Skrevet

supertips: ikke bruk ottestad autolakk, har hatt deler der, pluss at dem tok rust (kom tilbake etter et halvt år) og en kompis av meg har hatt bilen sin der 2 ganger.. Var lakk over alle vinduer og alt... dårlig jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...