SeiKo Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Madammen kjøpte seg en 318tds, men etter bare noen dager vil ikke høyre bakdør låses hverken opp eller igjen. Har vært over alle sikringer, men ingenting der som er røket. Ledninger fra karm til dør har jeg ikke fått sett på, men det virker ikke å være brudd inne i døren. Hadde av trekket for å komme bedre til, men når ikke opp til sentrallås-enheten. Trangt som f oppi der. Noen som har vært borti noe lignenede eller vet hva jeg kan gjøre for å få orden på dette. Er litt frustrerende når jentungen skal inn og ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Har samme problemet på min coupe... feilen hos meg er at låsestanga eller hva faen man skla kalle det sitter løst på låse/åpne-motoren. Har du prøvd å sitte inne i bilen og holde på låsestanga inni døra sammtidig som du låser/åpner døra med nøkkelen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Det har jeg ikke prøvd enda. Problemet for meg er at jeg ikke når opp til selve motoren. Det er skremmende trangt inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Okok Ja det er helt sykt trangt men du når vel nesten det lille staget som går fra motoren og opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå