hardrocxsludge Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Heisann ! hender jeg tar meg noen runder på nettet å kikker litt å ny og ne ! Og mener jeg fant lettet triggerhjul til m50/52 .. KAN ikke huske hvor, men om det så er at jeg husker riktig så er det vel kanskje noen her som vet om en plass det eventuelt selges ? Er åpen for linker/butikker OL . Takk Hilsen Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Har sett noe på ebay før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Har sett noe på ebay før.. Kanskje titte litt der ! Sitter ved sidenav motoren her nå å den skriker etter ett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Fant bare til E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Har ikke gs dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 koed har letta svinghjul, ser der under nye deler/tuning/clutch gir og drivverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 koed har letta svinghjul, ser der under nye deler/tuning/clutch gir og drivverk Takk for svar ! Skal sjekke innom koed . Edit : Leste feil jeg er jo ikke svinghjul . Triggerhjul til m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Som nevnt lengre opp, GS har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hvor har de det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Liggende i ei hylle sannsynligvis... Nei jeg vel ikke garantere at de har fremdeles, men jeg har studert dem selv når de første kom. Ring GS og snakk med Morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Skal sjekke GS i morgen eventuelt ringe ! Noen andre forslag ? Er også åpen for forslag til lettest mulig svinghjul . Har et fra gripforce nå på 8 kg tror jeg det veide . hjalp litt men kommer jeg betraktelig lenger ned så gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå