kravez Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Selger baklyktene pga kjøp av nye med "smoked blink" Lyktene er hele og fine, ingen sprekker eller hakk! Har stått på en orginal facelift, så hvis man skal bruke dem på pre-facelift må man vel ha en motstand av noe slag for å ikke få opp feilmelding, så vidt som jeg har forstått Gi bud, men ingen skambud! mobil: 480 22 489 NYE BILDER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wip3out Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Jeg kan by deg 500,- pluss frakt for disse. Ett helt nytt sett fra Hella med lykter, computere og pakninger koster 2.179,- fra Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Vel, som kjent må man betalt moms på varer, så da blir prisen fra schimedmann plutselig 2723,- + toll. Å selge disse lyktene for 500,- kommer vel igrunn aldri til å skje, da beholder jeg dem heller selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wip3out Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Jeg har da aldri betalt moms pluss toll på bildeler jeg har bestilt fra utlandet før. Faktisk går det lengre og lengre mellom hver gang jeg betaler noe som helst. Man får de i hvertfall på Koed til ca 900,- pr stk u computere. (ink pakninger?) Hva er minsteprisen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Når du bestiller varen, køber/betaler du for varen uden mva, derfor skal du betale den norske mva ved afhentning af pakken!For denne ulejlighed giver vi dig 10% ekstra rabat som straks fratrækkes beløbet! Vi takker alle vores norske kunder for deres støtte og forståelse, Med venlig hilsen Dit Schmiedmann team Dette kommer opp når man går inn på Schimedmann. Når jeg kjøpte nye baklykter fra Schmiedmann, fikk jeg brev i posten fra DHL med krav om mva+toll. computere? pakninger? Tok noen bilder av lyktene nå, legges i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wip3out Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Da ser jeg frem til å få ett mindre hyggelig brev fra DHL... Men det blir dyrere å kjøpe lyktene av deg, nye kabler og styrebokser/computere (som man trenger dersom man ikke har led orginalt) og nye pakninger mellom lykt og karrosseri (som man bør bytte for å unngå vannlekasje), enn å kjøpe alt sammen nytt på Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå